FAQ-Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Σε περίπτωση που επισκευάσω την συσκευή μου θα χάσω τα δεδομένα μου;

Στις περισσότερες επισκευές δεν επηρρεάζονται τα δεδομένα σας καθώς γίνεται απλά αντικατάσταση του ελλατωματικού – προβληματικού ανταλλακτικού με καινούριου.

Στις περιπτώσεις εκείνες που η βλάβη οφείλεται σε θέματα λογισμικού φροντίζουμε για τη λήψη backup των δεδομένων σας.

Βέβαια είναι πάντα μια καλή ιδέα να κρατάτε τακτικά backup τα δεδομένα σας.

Παρέχετε εγγύηση στις επισκευές σας;

Σε όλες μας τις επισκευές παρέχουμε εγγύηση καλής λειτουργίας 3 μηνών . Η εγγύηση δεν καλύπτει τις περιπτώσεις που η συσκευή έχει ανοιχθεί από άλλο service , καθώς και τις περιπτώσεις που έχει προκληθεί φθορά του ανταλλακτικού η της συσκευής όπως θραύσης ή υγρασία.

Πόσο καιρό διαρκεί η επισκευή του κινητού μου;

Στο servicaki αντιλαμβανόμαστε πώς το κινητό αποτελεί καθημερινό και αναπόσπαστο εργαλείο δουλειάς.

Για το λόγο αυτό όλες μας οι επισκευές φροντίζουμε να ολοκληρώνονται το πολύ σε διάστημα μίας εργάσιμης ημέρας.

Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών ή συντρέχει οποιοσδήποτε παράγοντας ο οποίος καθυστερεί την επισκευή ενημερώνεστε από εμάς είτε τηλεφωνικά είτε με email.

Ποιο είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής και παραλαβής των συσκευών σας;

Μπορείτε να μας φέρετε οι ίδιοι την συσκευή σας στο κατάστημά μας, που βρίσκεται στην οδό Επισκόπου Αμβροσίου, 1ος όροφος Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 546 30, και λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00 – 18:00.

Αν δε μπορείτε να μας φέρετε οι ίδιοι την συσκευή σας στο κατάστημά μας, μπορείτε να μας στείλετε την συσκευής σας, με δική μας συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών – courier και να επωφεληθείτε της προνομιακής τιμής μεταφοράς της συσκευής σας, που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορείτε να μας στείλετε την συσκευή σας με οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφορών – courier της επιλογής σας, στην περίπτωση που ήδη συνεργάζεστε ήδη με κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

Back to top